Tidsfördriv.se

Har du ett förhållande? - nej :)

Har du någonsin haft ett förhållande? - ja fast inte seriöst

Har du allt du någonsin önskat? - verkligen inte!

Har du syskon? - ja en hel och en halv

Har du någonsin velat dö? - nej, typ ibland vill man ju försvinna typ till ett annat universum men har aldrig velat dö 

Har du en stor hemlighet som ingen vet om? - hmm, nja.. mina närmaste vet ju men det är ingen big secreet :)

Har du en egen dator? - Jaaa en rosa hiihi

Har du en idol? - Nej..

Har du varit på en riktig konsert? - Ja, lady gaga och någon random lol

Har du några framtidsdrömmar? - Om jag har!

Har du blivit påkommen när du haft sex? - hehe nej

Har du någon fobi? - ja, inbrotstjuvar :(

Har du körkort? - absolut vem har inte i 15 års ålder <33333333

 

VEM

Vem vill du träffa? - många

Vem saknar du? - mina kåmpisar :(

Vem kysste du senast? - heh kommer inte ihåg 

Vem fick du senast ett sms av? - Vincent 

Vem skrev du senast ett sms åt? - Vincent

Vem skulle du ta med på bio just nu? - min hamster

Vem är din idol? - min hamster

Vem vill du aldrig någonsin träffa igen? - min hamster

Vems hus var du senast i? - min hamsters (VAR JU FAKTIST DÄR BOR JU DÄR OCKSÅ)

Vem ringde dig senast? - Min pappa

Vem ringde du senast? - Min pappa

 

VAD

Vad åt du senast? - EN macka faktist på en talrik

Vad drack du senast? - oboy

Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? - hahahahaha

Vad tycker du om homosexualitet? - Jo men det är väl trevligt, lite fagets sitter aldrig fel <33

Vad ska du göra efter dethär testet? - bli en faget <333

Vad hade du önskat dig om du hade fått tre önskningar? - 100000 miljarder önskningar till så jag kunde önska mig lite mer faget drömmar <33

Vad gör du just nu? - läser på google hur man blir den bästa fagen <33

Vad har du på dig just nu? - kläder upp till hakan like a real fag <33

Vad ser du om du kollar åt vänster? - ett fönster

Vad hade du velat göra just nu? - typppppppp, ätit tårta

Vad ska du göra imorgon? - får väll se, kanske skolan vem vet livet kommer med nya överaskningar varje dag

 

SKOLA

Vilken klass går du i? - 9:2 BESTA KLASSEN, FAST nej bara olika varelser överallt jag blir rädd varje dag

Vem i din klass umgås du mest med hemma? - AGNES MIN BEBJB

Har du bytt skola nångång? - JA i 6an-7an liksom

Lämnar du alltid in skoluppgifter i tid? - Ehmmmmm ja..

Är du mer en MVG-elev än IG-elev? - Ja åt det hållet ja

Kommer du bra överens med lärare? - Ja men ibland får man lite damp

Vilket är ditt favoritämne? - RAST <3333333

 

KÄRLEK/SEX

Är du singel? - Ja absolut

Vill du vara singel? - Har inget emot det

Varför? - Känner inget behov av en pojkvän liksom, men det e väll mysigt att ha någon att myza med ibland

Är du romantisk? - Jaaa det e jag väll i vissa lägen hehe

Är du oskuld? - Nää 

Spelar utseendet roll? - Väldigt stor roll

Har du varit otrogen? - Nej kan man inte säga

Har du kysst två stycken på samma dag? - haha jaaa...

Har du kysst en kompis? - Ja.

Ljugit om en realation? - Ja..

 

RANDOM/ÖVRIGT

Vad är klockan just nu? - 15.05

Vad lyssnar du på just nu? - ljudet av tvennnnnnnn jao

Ditt favoritband? - one direction ofc <333

Din favoritartist? - har ingen

Vill du gifta dig i framtiden? - ja aboslut

Vart skulle du ha flyttat om du hade kunnat? - Manhattan i en fet takvåning med en egen walk in closet ;)

Är du helsvensk? - Nej halv italienare

Har du spotifypremium? - LÅnar mammas

Har du en blogg? - NEJJJJJJJJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback