Världens största pupill

Hej bloggen! Gick till skolan idag som jag inte vart i på en vecka. Gick dock hem efter 1 lektionen för kunde inte läsa.. Ska berätta om vad som hänt nu hade jag tänkt. 
 
Började iallafall i fredags, började se svarta prickar från ingenstans, tänkte inte s, mycket mer på det. I lördags vaknade jag upp med att jag började se suddig, såg tex ut som jag hade dimma på telefonen (som jag då inte hade) och fick svårt för att se vad det stod osv. Det blev sämre och jag såg bara suddigare och suddigare. Sen dagen efter, alltså i söndags så såg jag typ ingenting. Kunde inte ens läsa vad som stod på telefonen, i tidningar och hade jätte svårt för att se kontrasterna på saker. Så vi bestämde oss för att åka in till akuten, st görans sjukhus, så kollade någon doktor igenom mina ögon i någon maskin, syntest osv. Så såg han att jag hade näthinneinflamation och regnbågsinflamation i båda ögonen :( Så fick en tid dagen efter, måndagen, och då åkte jag och tog massa blodprov, rönkade hjärnan och lungorna, var en riktigt jobbig dag och ville bara hem och sova. Nu har jag tagit alla prover som behövs och har fått medicin och sånt. Får veta på torsdag vad som orskade det. Oj vilken bibel hehe. Tog det så kort jag kunde :)
Världens största pupill. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback