Helgen typ

Hej på er! Statistiken sjunker som fan när man inte bloggar haha.. Knaaaas! 
 
Igår hade jag skola på morgonen, skit tråkigt. Stod i cafeterian hela dagen typ. Efter skolan gick jag hem till johanna med basma och agnes så åt vi lite pizza och snackade. Vid 7 hade jag gäster så var tvungen att rulla hemåt då. När jag hade ätit och så gick jag tillbaka till johanna och då hade elias och erik också kommit. Sen chillade vi med dom, spelade kort, drack saft :P och åt chips typ. Sen kom johanna broderrrrrrrr med några sen gick jag hem vid 4 men idag har jag väldigt ont i huvudet. Imorgon har jag studiedag, skit skönt. Ska vara hemma hela dagen och kolla på film. Myz. Nu ska jag plugga spanska äckel. Hörs sen med lite bilder och sånt. Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback