Tipsar!

Någon ville att jag skulle tipsa om lite vinterjackar så här har ni ett inlägg om det.
 

Om ni vill ha en lång och varm men samtidigt snygg jacka så tycker jag ni ska satsa på en svea jacka. Jag har en själv och köpte den förra året från the cashbah i bromma blocks. Man kan även köpa den på internet, tex här -> http://shop.sveasvea.se/smith-jacket :)
 
Sen har vi dom sjukt snygga jackorna från d brand. Jag har tyvärr ingen men jag ska inskaffa mig en iår. Antingen en röd eller en vit. Kan köpas häääär, och jag har för mig att jag sett dom på jc också? 
 
 
Colmar jackan. Sjukt snygg den med. Gillar alla färger. Men speciellt den vit/beiga. Finns att köpa på colmars hemsida och någonstans på östermalm :)
 
Den här jackan från bikbok är sjukt fin. Bilderna ger ingen rättvisa! Inte så jätte dyr heller. Ja finns att köpa på bikbok. Gillar den svarta mest men den beiga är jätte fin också. Finns hääär!

Kommentarer
Anonym säger:

Kan du göra ett inlägg med kill vinter jackor? :D

2012-11-01 | 15:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback