2057

Hej amigos. Sitter fortfarande med bajs pluggandet. Skulle iväg till Basmie förut men blev inte så för måste få A i biologi annars är det kört. Fast nej. Men vill så gärna in på blackeberg.. Eller iallafall på ett bra gymnasium som har runt 270 intagningspoäng. Men vi får se hur det blir.. 
 
haha omg, fick lite ångest för gymnasiet så gick in på http://www.gymnasieguiden.se/ och kollade vilket gymnasium som passade mig och gissa vilket det blev? Blackeberg haha.. så nu måste jag ju komma in där helt enkelt. Fast nä, vi får se. 
 
Nu ska jag ta en pause från pluggandet och ta ett varmt bad. Uppdaterar senare!           SWAG BOYS I MIN KLASS! bilder från dagen btw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback